نمایندگی پخش پلاستیک لیمون در تهران

نمایندگی پخش پلاستیک لیمون در تهران

لیمون پلاستیک . نمایندگی پخش پلاستیک لیمون صنعت سازان در تهران . ایران پلاستیک به عنوان مرکز پخش عمده محصولات لیمون پلاستیک ، کلیه اجناس این برند را با شرایط و قیمت کارخانه در سراسر کشور توزیع و پخش می نماید. کارخانه صنعت سازان با برند لیمون پلاستیک یکی از برترین تولیدکنندگان محصولات پلاستیک خانه و آشپزخانه می باشد که با توجه به کیفیت بی رقیب محصولاتش و رنگ بندی زیبایی که در سالهای اخیر ارائه داده است در تمام مغازه های پلاستیک فروشی ایران جایگاهی ممتاز و چشم گیر دارد.

پلاستیک لیمون با رنگ های صورتی پاستیلی ، تیفانی پاستیلی ، سبز پاستیلی ، کرم پاستیلی و ...توانسته است که جلوه ای ویژه به محصولات پلاستیک خانگی بدهد  و بیشتر مصرف کنندگان داخلی و حتی خارجی را مشتاق خرید محصولات لیمون کرده است .

محصولات شاخص برند لیمون پلاستیک مانند سرویس جهیزیه لیمون ، سرویس آشپزخانه پلاسکو لیمون ، سرویس های مسافرتی لیمون ، سبد پیک نیک های لیمون پلاستیک ، لوازم کودک و بانکه های لیمون می باشد . برای دیدن محصولات پلاستیک لیمون علاوه بر سایت ایران پلاستیک میتوانید عضو کانال تلگرام پخش پلاستیک ایران شوید و یا به اینستاگرام ما مراجعه نمایید.

برای دیدن و خرید محصولات پلاستیک لیمون اینجا کلیک نمایید.

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد