راهنمایی خرید عمده پلاسکو برای مغازه پلاستیک فروشی. اگر قصد راه اندازی یک پلاستیک فروشی را دارید و اطلاعات لازم این کار را ندارید این مقاله را دنبال کنید. آموزش صفر تا صد راه اندازی یک فروشگاه پلاسکو

اگر شما هم قصد راه اندازی یک مغازه پلاسکو فروشی را دارید ولی از این کار سر رشته ای ندارید این مقاله به شما کمک می کند تا اطلاعات اولیه این کار را به دست آورید. اول از همه بگذارید ببینم یک مغازه پلاستیک فروشی چیست

مغازه پلاستیک فروشی چیست ؟

به طور کلی به فروشگاه هایی که اجناس مختلف پلاستیک را ارائه می دهند پلاستیک فروشی می گویند که شامل اجناس مختلفی مانند : انواع اجناس پلاستیک، بلور و شیشه و کریستال، اجناس خرده ریز خانه و آشپزخانه، اجناس فلزی خانگی، انواع محصولات دکوری، محصولات یکبار مصرف مانند سفره و نایلون، پلاستیک اداری و صنعتی، و ... می شود. این محصولات عموما در دسته بندی بسیار گسترده ای ارائه می گردد و هر کدام آنها نیز شامل ده ها عنوان جنس می باشد.

همانطور که در بالا دیدید یکی از مهم ترین مسائل در یک مغازه پلاسکو تنوع و گستردگی محصولات می باشد که باعث می شود خیلی از کسانی که قصد راه اندازی یک فروشگاه را دارند سر در گم بشوند اما این نباید برای شما دلسرد کننده باشد زیرا به مرور زمان و با مشاوره گرفتن از یک پخش کننده کم و بیش خودتان با این کار آشنا خواهید شد. همکاران فروش ما میتوانند در این مورد مشاوره های لازم را قبل از خرید به شما ارائه بدهند و انجام روند کار را برای شما آسان تر کنند.

لیست قیمت کارخانه های پلاستیک سازی ایران

یکی دیگر از موارد مورد پرسش همکاران عزیز قیمت اجناس پلاستیک فروشی می باشد و سوال عمومی آنها این است که چطور از قیمت خرید مطلع شویم و چطور قیمت فروش محصولات را محاسبه کنیم. بگذارید به طور خلاصه بگویم که تمامی کارخانه های تولید کننده پلاستیک در ایران یک لیست قیمت فروش دارند که مبنای قیمت گذاری محصولات برای فروش همان لیست قیمت می باشد. روند کار به این صورت است که کارخانه های تولید کننده هر سال ( در قدیم ولی امروز بر مبنای قیمت مواد خام تغییر می کند ) یک لیست قیمت از فروش محصولات خود ارائه می دهند و از این لیست یک درصد مشخصی را به عنوان تخفیف در نظر می گیرند که البته درصد تخفیف هر کارخانه ای بر مبنای سیاست کاری آنها متفاوت است . پخش کننده های محصولات پلاستیک از این قیمت و درصد تخفیف یک مبلغ جزءی ( معمولا سه تا پنج درصد ) را به عنوان حق الزحمه خود برداشته و باقی آن را برای مشتریان قرار می دهند. مثلا اگر یک کارخانه درصد تخفیف ش از لیست قیمت 20 باشد درصد تخفیف مغازه دار بسته به میزان خرید 15 تا 17 درصد خواهد بود .

برای دیدن لیست قیمت کارخانه های پلاستیک عضو کانال تلگرام ما شوید. لینک پایین صفحه قابل مشاهده است

میز و صندلی پلاستیکی

قیمت خرید و فروش میز و صندلی پلاستیکی

درصد سود مغازه پلاستیک فروشی

بحث بعدی که مشتری ها تازه کار به دنبال آن هستند میزان سودی هست که باید از فروش مغازه خود به دست بیاورند . البته مشخص هست که این موضوع به موارد بسیار زیادی مربوط می باشد اما تا حدودی سعی می کنیم که این مطلب را هم برای شما شفاف کنیم. اول اینکه یک درصد ثابت و مشخصی وجود ندارد که شما بخواهید روی تمام اجناس اعمال کنید به این دلیل که بعضی از اجناس در فروشگاه ها قیمت ی رقابتی دارد و شما می بایست با کمترین سود ممکن آنها را به فروش برسانید و بعضی دیگر ( معمولا اجناس خرده ریز ) حاشیه سود بیشتری دارند. پس شما می بایست تا حدودی اجناس را بشناسید و یا از همکاران ما مشاوره دقیق بگیرید. اما در کل میزان سود شما به طور میانگین باید چیزی حدود 30 الی 35 درصد بالاتر از مبلغ خریدتان باشد تا از این طریق علاوه بر تامین هزینه ها و پس از کسر مخارج بتوانید سودی میانگین بین 20 تا 25 درصد را داشته باشید.

برای دریافت راهنمایی کامل به طور حضوری مراجعه فرمایید و یا با این شماره تماس بگیرید 09124721467

از کجا پلاستیک عمده خرید کنیم؟

به طور معمول بیشتر شهر های بزرگ در ایران مراکز پخش پلاستیک دارند اما عمده مشتریان به دلایل مختلف تمایل دارند که محصولات فروشگاه خود را از تهران خریداری نمایند. یکی از مهمترین دلایل این مسئله قیمت رقابتی هست که در تهران وجود دارد و نسبت به تمامی شهرهای دیگر پایین تر هست. در تهران هم چندین مرکز برای فروش عمده پلاسکو وجود دارد که یکی از آنها هم تهرانپارس می باشد. ما به عنوان یکی از قدیمی ترین و بزرگترین پخش  عمده پلاستیک در تهران در خدمت تمامی همکاران عزیز می باشیم.

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد