فروشگاه اینترنتی پلاستیک

فروشگاه اینترنتی ایران پلاستیک ، مرکز پخش اینترنتی پلاستیک ، بلور و لوازم خانگی از برترین برندهای تولید کننده داخلی و خارجی می باشد. این وب سایت یک پایگاه پخش عمده انواع محصولات پلاستیکی لوکس خانه و آشپزخانه ، پلاستیک صنعتی و اداری ، پلاستیک مسافرتی ، انواع محصولات شیشه و بلور و لوازم خانگی (غیر برقی) می باشد که کلیه محصولات خود را بر مبنای لیست فروش کارخانه های تولید کننده ارائه می دهد . یعنی بین قیمت های ارائه شده ما و لیست قیمت کارخانه های تولیدی هیچ تفاوت و افزایش قیمتی وجود ندارد .

محصولات ما همگی به صورت بسته بندی شده به مشتریان ارائه می گردد و به اصطلاح عامه خرده فروشی نداریم و شما می توانید از هر محصول حداقل یک بسته خریداری نمایید. رنگبندی محصولات هم مطابق با کارخانه های تولید کننده است .ارسال بار هم از دو طریق ارسال باربری و تیپاکس انجام می گیرید که هر دو روش در اختیار مشتریان قرار دارد و بنا به انتخاب خود شماست .

شما می توانید از طریق سایت به صورت آنلاین خریداری نموده و محصول را درب فروشگاه خود تحویل بگیرید و یا با تماس تلفنی و ارائه سفارش این کار را انجام دهید . در هر دو صورت هم کرایه حمل کلیه محصولات به عهده مشتریان گرامی می باشد .

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد