کارخانه پلاستیک فروشی پلاستیک فروشی عمده تهران کارخانه پلاستیک سازی ایران تولید کننده و پخش کننده عمده محصولات پلاستیک خانه و آشپزخانه مرکز فروش عمده پلاسکو و پلاستیک

اگر شما به دنبال پلاستیک فروشی عمده تهران می گردید بی شک اسم پخش پلاستیک ایران را شنیده اید. مرکز فروش عمده پلاستیک ایران یکی از قدیمی ترین و با سابقه ترین پخش های پلاسکو می باشد که با توجه به سابقه طولانی خود هزاران محصول مختلف را در دسته بندی متنوع از ده ها تولید کننده داخلی و خارجی به سراسر ایران توزیع می کند.

برای خرید عمده پلاستیک از تهران باید موارد متعددی را در نظر بگیرید که در زیر به چند مورد آن اشاره می کنیم :

  • تنوع محصولات ( همان طور که همکاران عزیز می دانند تنوع در کار پلاستیک بسیار مهم می باشد )
  • قیمت رقابتی
  • قابلیت ارسال سریع
  • پشتیبانی بعد از فروش
  • امکان گرفتن مرجوعی

از کجا مخزن زباله عمده بخریم ؟

از کجا مخزن زباله عمده بخریم ؟

اجناس مغازه پلاستیک فروشی

از دیر باز اجناس مغازه های پلاستیک فروشی دارای تنوع بسیار گسترده ای می باشد. اجناس پلاستیک فروشی در طیف وسیعی از اقلام از جمله پلاستیک ، خرده ریز آشپزخانه ، لوازم فلزی و دکوری ، بلوریجات و تزئینی و حتی محصولات صنعتی و اداری می باشد. به همین دلیل یکی از اصلی ترین مشکلات مغازه داران پلاسکو همین بحث جور کردن جنس بر مبنای تنوع و نیاز فروش می باشد. ایران پلاستیک با توجه به ارتباط گسترده با تمامی تولیدکنندگان پلاستیک ایران دارای سبد فروش بسیار گسترده ای می باشد که کلیه نیازهای شما همکاران گرامی را تامین می کند.

لیست قیمت کارخانه های پلاستیک

از آنجایی که کارخانه های مختلف پلاستیک دارای لیست قیمت و درصد تخفیف متفاوتی هستند و اکثرا بر مبنای میزان خرید درصد تخفیف را به صورت متغیر اعلام می کنند و همچنین ایران پلاستیک به دلیل میزان خرید بالای خود معمولا بیشترین مقدار تخفیف را دریافت می کند ، می تواند تخفیف های حداکثری را برای شما همکاران عزیز در نظر بگیرید. برای دریافت لیست قیمت به روز کارخانه های مختلف می توانید عضو کانال تلگرام لیست قیمت ها به آدرس زیر شوید

برای عضویت در کانال تلگرام لیست قیمت کارخانه های پلاستیک سازی اینجا کلیک کنید

ارسال سریع بار

ما در انبار ایران پلاستیک به طور معمول بسیاری از اجناس را دپو و آماده ارسال موجود داریم . این نکته باعث افزایش سرعت ارسال بار مشتریان می شود. روال کار در انبار ایران پلاستیک به این صورت است که بعد از ارسال سفارش مشتری های عزیز اگر محصول در انبار موجود باشد در کمتر از 48 ساعت بار ارسال می گردد و در غیر این صورت سفارش های به طور روزانه به کارخانه های مورد نظر ارسال می گردد و در زمان سه تا پنج روز کاری بار آماده ارسال می گردد.

پشتیبانی پس از فروش

یکی دیگر از موارد مهم در خرید پلاستیک از تهران بحث پشتیبانی بعد از فروش می باشد . معمولا در طول زمان خرید طولانی مشکلات متعددی در میان فروشنده و خریدار پیش می آید که رفع کردن این موارد و ارائه خدمات به مشتری یکی از موارد مهم در ارتباط میان پخش و فروشگاه های پلاسکو می باشد.

مرجوعی پلاستیک

از موارد مورد بحث و سوال بیشتر مشتریان بحث مرجوع کردن اجناس شکسته در هنگام جابه جایی می باشد. مرجوعی در صنف پلاستیک تابع مقررات کارخانه تولیدکننده آن است. به این صورت که بسیاری از کارخانه های تولیدکننده پلاستیک به دلیل احتمال شکستگی بار در هنگام حمل و نقل امکان برگشت بارهای شکسته را فراهم می کنند. البته که این مرجوعی باید یا مشکل تولید باشد و یا شکستگی در حمل در غیر این صورت شامل برگشت محصول نمی شود. اما تعدادی از کارخانه ها ( معمولا برندهای اصلی ) مرجوعی را نمی پذیرند که طبعتا ما هم مرجوعی این کارخانه ها را قبول نمی کنیم .

در صورت نیاز به راهنمایی بیشتر برای خرید محصولات با همکاران فروش ما تماس حاصل فرمایید.

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد